srijeda, 24. travnja 2013.

20.KOLO:27.04.2013./SUBOTA/u 11:00 SATI-IGRALIŠTE NK RUGVICA


NK RUGVICA-HNK GORICA II  3:2(3:2)

SUDAC:Mihael Milin              IGRALIŠTE:NK Rugvica,teren odličan za igru

STRIJELCI:1:0 I.Kupešak(5 min),1:1 P.Nezirović(7 min),1:2 P.Nezirović(15 min),
2:2 L.Andrijanić(25 min),3:2 I.Kupešak(30 min)

IGRAČ UTAKMICE:Karlo Ivček

HNK GORICA:P.Crnolatec(od 55 min.D.Kujundžić),L.Kovačić(od 50 min.D.Srbelj),
J.Žirović(kap.),A.Bakula(od 53 min.M.Zeko),M.Jandriš,D.Lagundžija(od 50 min. M.
Logarušić),K.Ivček,I.Deverić(od 53 min.L.Pavleka),P.Nezirović,M.Memić(od 50 min.
J.Šego),J.Rak(od 55 min.I.Klafurić)

KLUPA:D.Kujundžić P.V,M.Logarušić,J.Šego,D.Srbelj,L.Pavleka,I.Klafurić,M.Zeko

ŽUTI KARTON:J.Đelković-NK Rugvica(Nesmotren start) 

   Iskreno,u današnjoj utakmici teško je procijeniti koja je momčad tehnički lošije odigrala.Domaćini su krenuli žustro,napucavali su lopte na napadače,a mi se,nažalost,nismo snašli.Nevjerovatno puno grešaka uže obrane rezultiralo je sa nekoliko situacija u prvom poluvremenu koje domaćin znalački koristi i ostvaruje prednost od 3:2.Ono što smo odigrali u drugom dijelu i ne može se nazvati nogometom.Niz loših rješenja u fazi napada,kao i u obrani,i na kraju možemo biti sretni što nismo poraženi većom razlikom.Naravno da se može dogoditi loša utakmica,ali mene boli pristup utakmici i sama priprema za utakmicu.Ističem da nam je na raspolaganju bio i fantastičan teren,na kakvom još ove godine nismo igrali!Umjesto da moji igrači gore od želje da pokažu da je onaj poraz od Save bio nesretan slučaj,danas,sa pravom,svi navijači  mogu posumnjati u moj rad i kvalitetu mojih igrača.Nevjerovatna je i situacija,kada se utakmica lomila,da pozovem igrača sa klupe kako bi ušao u igru,a on mi odgovara da je zaboravio jedan kostobran!Još kada tome pridodam da je jedan igrač prije utakmice prijavio da je zaboravio kostobrane,dvojica nisu imala štucne od kluba,da vratari nisu ponijeli trenirke za zagrijavanje.......Dolazim do zaključka da baš i nisu zainteresirani za ono čime se bave!A šlag na torti je da je glavni igrač domaćina bila CURICA!!!!!Zabila nam je gol i istukla sve moje stopere!!!!!Kakve ja to muškarčine imam u ekipi.....Nakon utakmice sam se osjećao strašno prazno,razočarano....Ali već ću nešto smisliti kako bi se vratili na put uspjeha.

TRENER:Marko Pancirov

STARIJI PIONIRI 2: NK RUGVICA-HNK GORICA    3:7

3 komentara:

  1. Damir ima li koja slika pošalji mi na mail da slike stavim na službenu stranicu bok Topić moj mail noviprstici1@gmail.com pozzzz

    OdgovoriIzbriši
  2. Dečki su odigrali odlično prvo poluvrijeme,imali smo konkretnu igru punu kmbinacija očito dobro uvježbanih na treningu. Međutim, nije mi jasan gubitak volje u drugom poluvremenu nakon zaostatka od samo jednog gola. Tim više što se protivnička igra kao i kod Sava Strmec svodila na nabacivanje na napadača za kontranapade.Na kraju, s lošijom igrom, drugo poluvrijeme odigrano je 0:0 što je dokaz da se malo više grizlo kao u prvom i rezultat bi bio bolji. U svakom slučaju vidi se napredak u igri cijele ekipe općenito.
    Naprijed crveno-crni!
    Žirović

    OdgovoriIzbriši
  3. Garancija POVJERENJE KREDITA
     
    Jeste li pokušali dobiti kredite od banaka bez uspjeha? Hitno potreban novac da se iz duga? Trebate novac za proširenje ili osnivanje vlastitog poslovanja odobrava tvrdi novac kredite i sve druge vrste kredita, uz kamatnu stopu u rasponu od 3% - 5%. Mi dati kredite na nacionalnoj razini, u rasponu od 1.000,00 do 100 milijuna dolara / funti / eura. Mi financirati 100% i sa LTV od 75% -85% na kupnju nekretnina, Odgovor na e-mail: gtloans@live.com
     
    Nudimo sljedeće vrste tvrdih novac krediti:
    Tvrdi novac kredita; Kreditne linije,
    Poslovni Hard Novac Krediti
    Osobni Hard Novac Krediti
    Poslovni Hard Novac Krediti
    Ulaganja Hard Novac Krediti
    Razvoj Hard Novac Krediti
    Stjecanje-krediti Oprema Leasing
    Start-up Krediti Poslovni prostor krediti
    Inventar krediti unsecured Borrowin
    Građevinski krediti
    Potraživanja Krediti kreditne linije
    Faktoring Skladište Financiranje
    Strojevi Krediti
    Obrtnog kapitala krediti Podovi Lines
    Poljoprivredni krediti, međunarodni krediti
    Financiranja kupnje poretka: gotovo bilo koju vrstu poslovne zajam
    E.T.C ...
     
    Ako se zainteresirani kontaktirajte nas putem e-maila: gtloans@live.com
     
    pozdravi
    Tony trbuh

    OdgovoriIzbriši

SVAKI KOMENTAR UVREDLJIVOG I NEPRIMJERENOG SADRŽAJA BITI ĆE OBRISAN !!