nedjelja, 14. travnja 2013.

18.KOLO:14.04.2013./NEDJELJA/u 10:00 sati-SRC DUGO SELO





NK DUGO SELO II - HNK GORICA II  1:2(1:2)

STRIJELCI:0:1 J.Žirović 11-m(9 min),0:2 P.Nezirović(13 min.),1:2 A.Mičić(25 min.)

IGRAČ UTAKMICE:Patrick Crnolatac

HNK GORICA:P.Crnolatac,L.Kovačić,D.Č.Bobesić(od 50 min.K.Ivček),J.Žirović,
A.Bakula,M.Jandriš,D.Lagundžija(kap.),I.Deverić,M.Zeko,P.Nezirović,M.Memić

KLUPA:D.Kujundžić P.V,M.Logarušić,J.Šego,D.Srbelj,L.Pavleka,K.Ivček,
D.Abazović

Činjenica da  sam se za igrača utakmice odlučio proglasiti našeg vratara možda na prvi
pogled sugerira da je moja  momčad bila u podređenom položaju,međutim tobaš i nije
bilo tako.Utakmicu smo otvorili prekrasnom akcijom ( SA TRENINGA!!!!! ) gdje je 
završni pas upućen  prema Jandrišu,kojeg u kaznenom  prostoru  prekršajem zaustavlja
obrambeni igrač  domaćina.Kazneni udarac je realizirao Žirović.Ubrzo,nakon odbijanaca
po kaznenom prostoru domaćina,najprisebniji je Nezirović te šalje loptu u mrežu za
vodstvo 0:2.Domaćin se tada malo trznuo i opasno je zaprijetio našim vratima u nekoliko
navrata,ali je vratar Crnolatec bio spreman te efektno riješio situacije u našu korist.
Ističem da su te obrane  prelomile utakmicu jer je nakon toga još više naraslo
samopouzdanje mojih igrača koji su se znalački,čvrsto  i agresivno suprostavili isto
takvom domaćinu.Ipak,kapitulirali smo sredinom prvog poluvremena nakon  udarca iz
kuta.Prekidi su i bili najopasnije oružje domaćina jer su izuzetno fizički jaki i visoki te
smo imali problema u tim situacijama.Na poluvremenu sam sugerirao igračima da ne rade
prekršaje u zoni udarca i da  ne izbacuju loptu u korner.Isto tako,tražio sam još
agresivniji pristup i brzi izlazak u fazu napada preko  bokova nakon osvojene lopte.
Igrači su maksimalno ispoštovali moje zahtjeve pa nam domaćin,unatoč    inicijativi,
nije stvorio ozbiljniju šansu.Prijetili su udarcima iz daljine,nabacivanjem visokih lopti
u naš kazneni  prostor,ali su i  obrana i vratar bili na visini zadatka.
Mi smo brzom transformacijom u fazu napada nakon  osvojene lopte stvorili nekoliko
izglednih prigoda za zgoditak,od kojih ističem promašaj Bakule ( prazna  vrata ),te
neopravdano poništen zgoditak budući da je sudac,kako je i sam priznao,ishitreno
dosudio zaleđe,iako Bakula,koji je bio u zaleđu,uopće nije igrao loptom,već je loptu
u mrežu pospremio obrambeni  igrač domaćina.Moram priznati da sam bio izuzetno
ponosan na izvedbu mojih igrača.Iznad svega me  oduševio pristup igri i snalažljivost
u gotovo bezizlaznim situacijama.Činjenica da su koristili i neke situacije  sa treninga
govori da sazrijevamo kao momčad,da prepoznajemo kada i kako treba postupiti
u složenim situacijama,što me još više motivira na rad sa njima i sve sam uvjereniji
da će s vremenom postati generacija  koju će svi ljubitelji nogometa rado doći pogledati.

TRENER: Marko Pancirov

STARIJI PIONIRI 2:NK Dugo Selo-HNK Gorica 0:2

fotograf:NIKICA TOPIĆ


Nema komentara:

Objavi komentar

SVAKI KOMENTAR UVREDLJIVOG I NEPRIMJERENOG SADRŽAJA BITI ĆE OBRISAN !!