subota, 27. srpnja 2013.

POČETAK PRVENSTVA JE NAJVJEROJATNIJE 24.08.2013.

2001 vs. 2002   4:2(0:1)

Danas su naši po velikoj vrućini i sparini imali trening utakmicu protiv mlađih pionira 2(2002 god.) u kojoj su obje ekipe bile nekompletne,a igralo se na skraćenom igralištu 60x60  metara 11 protiv 11 na 7 metarske golove.Rezervnih igrača nije imala niti jedna ekipa.U takvim uvjetima cijelu utakmicu smo imali inicijativu i
promašili dosta dobrih šansi,da bi gol dobili iz kornera.U drugom poluvremenu smo malo efikasniji te golovima Čosića-2,Nezirovića-1 i Bakule-1 preokrećemo rezultat u našu korist.Obje ekipe zaslužuju pohvale na prikazanoj igri po velikoj vrućini.

2001 godište:Kujundžić(Crnolatec),Deverić,Žirović,Čosić,Jandriš,Šimić,Nezirović,Bakula,
Ivančić,Kovačić,Ivček

naš Dino Abazović igrao je za 2002 godište.









3 komentara:

  1. Poštovanje,
    ja sam Kazimir Ištuk iz Zapresica i vodim Blog NK Inter Zapresic 99.Dosad sam suradjivao s Topicem na nacin da smo razmjenjivali informaqcije odmah nakon odigranih utakmica i objavljivali svatko na svom Blogu.Buduci je on sad u Kadetima ostajete vi pa bih nastavio suradnju naravno ako ste zainteresirani.Moj mail je kazolivno@gmail.com a broj mob 098/450-587
    Hva1la i cujemo se!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poštovanje,možete računati na mene,a broj mob. i mail
      poslao sam vam na vaš mail.
      Pozdrav

      Izbriši
  2. Znači mene ko šljivi, Kazo moraš gajbu platiti za rezultate a možeš to i nutelom namiriti poz...

    OdgovoriIzbriši

SVAKI KOMENTAR UVREDLJIVOG I NEPRIMJERENOG SADRŽAJA BITI ĆE OBRISAN !!